Po přihlášení, kdy nás oslovíte se svým cestovatelským přáním, se vám budeme maximálně věnovat a připravíme pro vás tu nejvhodnější nabídku. Lze s ní pak dále jakkoliv pracovat, abychom se společně dostali k finální podobě, se kterou budete spokojeni.
Z naší strany vás požádáme o vyplnění:
• SMLOUVY O ZÁJEZDU , ve které zároveň naleznete specifikaci objednaných služeb, výši zálohy, výši doplatku a termín splatnosti.
K realizaci a úspěšné přípravě zájezdu obvykle potřebujeme následující informace:
• jméno a příjmení, datum narození, číslo pasu a vaše bydliště
• v případě cest na míru – termín, počet osob, destinaci, kategorii ubytování, formu stravování a náplň programu
S vašimi osobními daty nakládáme s maximální opatrností v souladu s GDPR a poskytujeme je jen těm dodavatelům a partnerům, kteří se bez nich neobejdou např. při nákupu letenek, rezervaci hotelů, zajištění vstupů do významných památek apod. Z tohoto důvodu vás na konci smlouvy žádáme o souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Při jeho udělení váš email také zahrneme do naší databáze pro rozesílání elektronického zpravodaje (frekvence zasílání je cca 5x za rok).
Při přihlášení před podpisem smlouvy o zájezdu doporučujeme seznámit se s:
• VŠEOBECNÝMI SMLUVNÍMI PODMÍNKAMI 2019
• dokladem o zákonném pojištění CK proti úpadku
• dalšími legislativně závaznými dokumenty.
Ke všem našim produktům nabízíme zprostředkování pojištění storna zájezdu, léčebných výloh či kombinaci obojího. Úspěšně spolupracujeme s pojišťovnou ERV – Evropská pojišťovna, u které máme také od našeho vzniku sjednáno pojištění cestovní kanceláře proti úpadku CK a nepovinné pojištění obecné odpovědnosti CK.
Poté, co oboustranně podepíšeme smlouvu o zájezdu a vy uhradíte zálohu, se můžete začít těšit na vaši dovolenou.
Naše bankovní údaje:
Fio banka
Majitel účtu: Enjoy Travel s. r. o.
Číslo účtu: 2500444571
Kód banky: 2010
Pokud nás neoslovíte dříve s vlastními dotazy, zašleme vám s dostatečným předstihem (30–60 dnů před odletem) podrobné informace k vaší cestě. V případě skupinových zájezdů pořádáme i informační schůzku s průvodcem.
Několik dní před vaším odletem budeme opět v kontaktu. Obdržíte od nás informace k možnosti elektronického odbavení, abyste si mohli vybrat sedadlo v letadle či speciální jídlo.
Na letišti, nebo po domluvě i jinde, vám před cestou předáme veškeré potřebné dokumenty (letenky, vouchery, víza, kontakty na místní CK a další).
A dovolená může začít!
Během vašeho pobytu v zahraničí jsme pro všechny případy stále na telefonu (24/7).
Po návratu vás prosíme o zpětnou vazbu, je pro nás cenným pomocníkem při dalším vývoji.