Jakmile nás oslovíte se svým cestovatelským přáním, budeme se vám maximálně věnovat a připravíme pro vás tu nejvhodnější nabídku. Lze s ní pak dále jakkoliv pracovat, abychom se společně dostali k finální podobě, se kterou budete spokojeni.
Z naší strany vás požádáme o vyplnění:
• SMLOUVY O ZÁJEZDU 2019 , ve které zároveň naleznete specifikaci objednaných služeb, výši zálohy, výši doplatku a termín splatnosti.
K realizaci a úspěšné přípravě zájezdu obvykle potřebujeme následující informace:
• jméno a příjmení, datum narození, číslo pasu a vaše bydliště
• v případě cest na míru – termín, počet osob, destinaci, kategorii ubytování, formu stravování a náplň programu
S vašimi osobními daty nakládáme s maximální opatrností v souladu s GDPR a poskytujeme je jen těm dodavatelům a partnerům, kteří se bez nich neobejdou např. při nákupu letenek, rezervaci hotelů, zajištění vstupů do významných památek apod. Z tohoto důvodu vás na konci smlouvy žádáme o souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Při jeho udělení váš email také zahrneme do naší databáze pro rozesílání elektronického zpravodaje (frekvence zasílání je cca 5x za rok).
Před podpisem smlouvy o zájezdu doporučujeme seznámit se s:
• VŠEOBECNÝMI SMLUVNÍMI PODMÍNKAMI 2019
• dokladem o zákonném pojištění CK proti úpadku
• dalšími legislativně závaznými dokumenty.
Ke všem našim produktům nabízíme zprostředkování pojištění storna zájezdu, léčebných výloh či kombinaci obojího. Úspěšně spolupracujeme s pojišťovnou ERV – Evropská pojišťovna, u které máme také od našeho vzniku sjednáno pojištění cestovní kanceláře proti úpadku CK a nepovinné pojištění obecné odpovědnosti CK.
Poté, co oboustranně podepíšeme smlouvu o zájezdu a vy uhradíte zálohu, se můžete začít těšit na vaši dovolenou.
Naše bankovní údaje:
Fio banka
Majitel účtu: Enjoy Travel s. r. o.
Číslo účtu: 2500444571
Kód banky: 2010
Pokud nás neoslovíte dříve s vlastními dotazy, zašleme vám s dostatečným předstihem (30–60 dnů před odletem) podrobné informace k vaší cestě. V případě skupinových zájezdů pořádáme i informační schůzku s průvodcem.
Několik dní před vaším odletem budeme opět v kontaktu. Obdržíte od nás informace k možnosti elektronického odbavení, abyste si mohli vybrat sedadlo v letadle či speciální jídlo.
Na letišti, nebo po domluvě i jinde, vám před cestou předáme veškeré potřebné dokumenty (letenky, vouchery, víza, kontakty na místní CK a další).
A dovolená může začít!
Během vašeho pobytu v zahraničí jsme pro všechny případy stále na telefonu (24/7).
Po návratu vás prosíme o zpětnou vazbu, je pro nás cenným pomocníkem při dalším vývoji.